mandag den 20. februar 2012

Kort med kort ;)

Jeg er blevet helt vild med et stempel fra Itty Bitty med en luftballon, men har ikke kunne finde et sted at bruge det endnu. Jeg kom på denne ide, da jeg fandt noget skypapir i gemmerne. Jeg har stemplet med brun sværte på mønsterpapir og derefter klippet dem ud. De er så sat på med 3D puder og et "Happy Birthday" stempel. Det kan næsten ikke gøres mere simpelt, og resultatet er jeg blevet glad for.



Jeg løb hurtigt tør for skypapir, men kom i tanke om, at jeg havde nogle gamle kort fra Asien, da jeg rejste derover en sommerferie. Det var da oplagt at bruge. Nedenstående "kort" er fra Hanoi, Vietnam, hvor jeg har sværtet kantet med brun. Skyline stemplet er fra Tim Holtz, som jeg har embosset med brun.


Nedenstående "kort" er fra Bangkok, så der må jo godt være lidt mere pang på farverne.


 Det er utrolig, så stor en forskel det giver, afhængig af hvilke farver man bruger. Ideen og metoden er den samme, men udtrykket er vidt forskellig.


Det ville også være sjovt at lave kort med ens hjemby eller modtagers hjemby, så kan man evt. bruge andet end luftballoner som pynt og gøre kortene mere personlige.

1 kommentar:

  1. Super ide - jeg må lede i de gamle kort fra alle bilferierne i Europa =0)

    SvarSlet