torsdag den 9. februar 2012

Første LO siden baby

Det er sørme ved at være lang tid siden, men det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget. Har bare ikke nået at tage billeder af det og lagt det op. Men nu synes tiden at være der igen.
Dette LO er det første jeg har lavet i halvandet år, og skulle da også have lidt hjælp til at komme i gang igen, men jeg er blevet rigtig godt tilfreds med det.

 Papiret er fra BoBunny og ellers er det lidt hvad jeg havde i gemmerne.
 Nederst i højre hjørne stod "BOYS WILL BE BOYS" i forvejen, så for at skabe en sammenhæng forsøgte jeg at efterligne bogstaverne øverst i venstre hjørne. Det blev så en del af overskriften.

   


1 kommentar:

  1. Hej Ruemor.
    Jeg sagde det vist den dag du lavede det, men siger det gerne igen: Det er sørme godt gået efter 1 1/2 års pause!! Og jeg gentager: sørme godt du er med hver tirsdag...du var savnet ;-) Det er noget rigtig flot papir og jeg er vild med opsætningen og ikke mindst din egen doodeling i hjørnet...

    SvarSlet